Nazad

Engleski za ugostiteljstvo

Engleski za ugostiteljstvo

okt 2025.

Kako vrhunska komunikacija otvara vrata uspjeha

U svijetu gdje je gostoprimstvo ključ uspjeha, engleski jezik je postao nezaobilazan alat za stvaranje nezaboravnog iskustva za goste. Bez obzira da li radite u hotelu, restoranu, turističkoj agenciji ili u nekom drugom sektoru ugostiteljstva, sposobnost da efikasno komunicirate na engleskom jeziku može značajno unaprijediti vašu karijeru i doprinijeti uspjehu vašeg poslodavca.

Zašto je engleski jezik ključan za ugostiteljstvo?

Ugostiteljstvo je industrija koja se zasniva na interakciji s ljudima iz cijelog svijeta. Poznavanje engleskog jezika omogućava zaposlenima da:

  • Pruže vrhunsku uslugu gostima – Od dočeka i prijave, preko davanja preporuka za lokalne atrakcije, do rješavanja eventualnih problema, zaposleni moraju biti sposobni da jasno i ljubazno komuniciraju na engleskom jeziku.
  • Izgrade povjerenje i lojalnost – Efikasna komunikacija na engleskom jeziku pomaže u izgradnji povjerenja i lojalnosti kod gostiju, što može dovesti do ponovnih posjeta i preporuka.
  • Unaprijede svoju karijeru – Poznavanje engleskog jezika otvara vrata za napredovanje i pristup bolje plaćenim pozicijama u ugostiteljstvu.
  • Doprinesu uspjehu poslodavca – Zadovoljni gosti su ključ uspjeha svakog poslodavca u ugostiteljstvu. Zaposleni koji govore engleski jezik pomažu u stvaranju pozitivnog utiska i povećanju zadovoljstva gostiju.

Primjeri primjene engleskog jezika u ugostiteljstvu

Engleski jezik se koristi u gotovo svim aspektima ugostiteljstva. Evo nekoliko primjera kako se primjenjuje u različitim situacijama:

  • Recepcija hotela – Prijava i odjava gostiju, davanje informacija o hotelu i lokalnim atrakcijama, rješavanje problema s rezervacijama ili sobama.
  • Restoran – Uzimanje narudžbi, davanje preporuka za jela i pića, komunikacija s kuhinjom, rješavanje eventualnih problema s hranom ili uslugom.
  • Turistička agencija – Prodaja aranžmana, pružanje informacija o destinacijama, organiziranje izleta i aktivnosti, rješavanje problema s putovanjima.
  • Ostale struke u turizmu – Vodiči, animatori, osoblje na aerodromima i željezničkim stanicama, zaposleni u rent-a-car agencijama, i drugi.

Evo nekoliko konkretnih primjera kako se engleski jezik koristi u komunikaciji s gostima:

  • Pozdravljanje gosta i predstavljanje:
    “Good morning/afternoon/evening, welcome to [naziv hotela/restorana]. My name is [vaše ime], how may I assist you today?”
  • Uzimanje narudžbe u restoranu:
    “Are you ready to order? May I suggest our chef’s special for today?”
  • Davanje uputa za dolazak do atrakcije:
    “To get to [naziv atrakcije], you can take bus number [broj autobusa] from the stop in front of the hotel.”
  • Rješavanje problema sa sobom:
    “I apologize for the inconvenience with your room. I’ll send someone up right away to take care of it.”

Koje struke u turizmu zahtijevaju komunikaciju na engleskom jeziku?

Gotovo sve struke u turizmu zahtijevaju određeni nivo znanja engleskog jezika. Neke od najčešćih su:

  • Recepcionar – Prvi kontakt gostiju s hotelom, doček, prijava i pružanje svih potrebnih informacija.
  • Konobar – Komunicira s gostima, daje preporuke za jela i pića, osigurava zadovoljstvo uslugom.
  • Kuvar – Iako nema direktnu komunikaciju s gostima, engleski je koristan za razumijevanje recepata i komunikaciju s međunarodnim kolegama.
  • Turistički vodič – Tečno poznavanje engleskog je neophodno za predstavljanje znamenitosti i odgovaranje na pitanja gostiju.
  • Agent u turističkoj agenciji – Komunicira s klijentima iz svijeta, prodaje aranžmane i rješava probleme.
  • Menadžer hotela ili restorana – Mora komunicirati s gostima, zaposlenima i partnerima na engleskom jeziku.
  • Animator – Organizuje aktivnosti i komunicira s gostima iz različitih zemalja.
  • Osoblje na aerodromima i željezničkim stanicama – Pruža informacije i pomaže putnicima.
  • Zaposleni u rent-a-car agencijama – Iznajmljuju vozila i komuniciraju s međunarodnim klijentima.

Kako EasyPass može pomoći?

U EasyPass-u razumijemo važnost engleskog jezika za ugostiteljstvo i nudimo prilagođene programe učenja koji će vam pomoći da unaprijedite svoje komunikacijske vještine i ostvarite uspjeh u ovoj industriji.

Naši časovi engleskog jezika za ugostiteljstvo su dizajnirani da vam pruže:

  • Specifičan vokabular i fraze – Naučit ćete ključne izraze koji se koriste u ugostiteljstvu.
  • Razvijanje komunikacijskih vještina – Unaprijedit ćete slušanje, govor, čitanje i pisanje kroz praktične situacije.
  • Simulacije i vježbe iz stvarnog svijeta – Pripremit ćete se za realne situacije na poslu.
  • Kulturnu osjetljivost – Naučit ćete kako komunicirati s gostima iz različitih kultura uz poštovanje i profesionalnost.

Zašto izabrati EasyPass?

  • Individualni časovi – Profesor se fokusira isključivo na vas.
  • Prilagođeni programi – Program u skladu s vašim nivoom znanja i ciljevima.
  • Fleksibilnost – Učite kada vama odgovara, online.
  • Iskusni profesori – Dugogodišnje iskustvo i posvećenost.
  • Pristupačne cijene – Različiti paketi uz direktno plaćanje profesorima.

Kontaktirajte nas danas i zakažite besplatan sastanak kako bismo zajedno kreirali idealan program učenja engleskog jezika za vas!

Ulaganje u znanje engleskog jezika je investicija koja će vam se višestruko isplatiti.
Sa EasyPass-om, možete unaprijediti svoje komunikacijske vještine, impresionirati goste i poslodavce te otvoriti vrata novim mogućnostima u ugostiteljstvu.

👉 Plati pametno, uči efikasno – izaberi EasyPass!

Podeli na mrežama